Skip to content

Ny bloggportal

juli 13, 2009

Nu mina vänner kommer ni få ert livs chock! Eller kanske inte chock men väl en överraskning. Jag har nämligen bestämt mig för att byta bloggportal från WordPress till Blogspot. Det är en märklig flytt ja, jag vet men eftersom jag använder googletjänster överallt annars så varför inte blogspot? Dessutom är jag en siffernörd som gärna tittar på antal besökare, återkommande besökare, vad besökarna klickar på o.s.v och det kan jag inte riktigt i WordPress.com’s statistik. För övrigt kommer det finnas annonser på blogspotadressen också. Det är inget annat än mitt glada tweakinghumör som har slagit till igen. 😀

Jag har försökt fixa till sidan så ni känner igen er när ni kommer dit men jag antar att det kommer hända en del till där.

Så, adressen ni ska ställa in i era rssläsare och lägga till i era bokmärken är http://karleksforklaringar.blogspot.com

Jag kommer posta inläggen här också ett tag och som ni kommer märka så går länkarna i dom importerade inläggen tillbaka hit till wordpressbloggen. Så den får leva.

Ha det bra så länge så hörs vi på andra sidan.

//Martin

One Comment leave one →
  1. juli 13, 2009 8:35 e m

    Kul! Så klart jag följer med dig till blogspot. Gjorde ju själv en sådan flytt.

Kommentera

