Skip to content

En sexa till en mollsjua

mars 10, 2009

Det var F#dim och E#9. En massa sexor och ett par mollsjuor. Ni som spelar förstår vad jag menar. Det var som jag mindes det och jag somnade i ett litet lätt rus igår. Gud, vad det är kul att spela. Låt mig aldrig sluta!

5 kommentarer leave one →
  1. mars 10, 2009 9:34 f m

    Förstår precis vad du menar! Men det är knepiga ackord att ta på gitarren..

  2. mars 10, 2009 9:35 f m

    Ja… men vackra 😉

  3. Maria permalink
    mars 10, 2009 5:44 e m

    Förstår tyvärr inte vad du menar 🙂 men härligt att du kände ruset. Själv sitter jag på ett hotellrum i Linköping (mk jobb här i morg) jag driker vin äter suschi och ska ägna timmar åt att bejaka glädjen eller begrunda sorgen? *s*
    Såg Winnerbäck två gånnger idag!! Sorliga var att det bara var ”bussen” Lars Winnerbäck…..

  4. mars 10, 2009 6:01 e m

    Men du är i ”Winnerbäckland” det är alltid något! 😀

  5. loonies permalink
    mars 10, 2009 11:12 e m

    Det var mycket nior och ###. Men det gick ju bra ändå. Herregud, du kan det här Mister. Jag behöver ju bara aga skinnen. Inte så dumt det heller.

Kommentera

