Skip to content

Mellan två möten

februari 25, 2009

9844_008Sitter just nu på ett kafé mellan två möten i ett grått och regnigt Skåne. Med kaffet framför mig och en tidning för förströelse bestämde jag mig för att slänga iväg ett par frågor via mail till Piratpartiets Rick Falkvinge. Det har nämligen skapats ett intresse och engagemang hos mig att ta reda på mer om dom. Får se om han svarar.

5 kommentarer leave one →
  1. februari 25, 2009 5:51 e m

    Huh? *letar igenom enorm mailhög*

  2. februari 25, 2009 5:53 e m

    Vill du göra det lättare för mig att hitta vilket mail som är ditt? 🙂

  3. februari 25, 2009 5:58 e m

    Skickade precis om det till din mail.. leta efter Martin Hansson 😀

  4. februari 25, 2009 6:30 e m

    Vilken glad kopp kaffe.

  5. februari 25, 2009 8:24 e m

    Det var en glad dag 😀

Kommentera

