Skip to content

Det går en hiss till något kul

februari 18, 2009

Kroppen spände sig och magen killade av spänning när jag tryckte på hissknappen till Jättekul. ”Vad kan det vara?!”, tänkte jag ivrigt. Hissen brummar och stannar. Jag kliver ur och… En gata!?!?. Vad är det för Jättekul med den undrar jag? Jag tror jag ska stämma någon för falsk marknadsföring.

DSC00004

Håll med om att Jättekul lockar mer än Garageplan 1 och 2…

2 kommentarer leave one →
  1. februari 18, 2009 6:32 e m

    Jag tycker faktiskt att 2 garageplan 1 och 3 garageplan 2 ser väldigt roligt ut!

  2. februari 18, 2009 7:16 e m

    Ja minsann.. det kanske ÄR det som är jättekul!

Kommentera

