Skip to content

Bubbel & Busreklam

januari 21, 2009

 

l48225022036_3669

Jag måste ju göra lite reklam för en affär som en f.d. arbetskamrat har startat upp i Lund. En affär fylld med leksaker och inte en enda i plast! Det tycker jag känns som ett underbart koncept och en underbar butik som man måste besöka. Nu har jag inte barn i rätt ålder för leksaker i det segmentet, men om jag någon gång får igen så vill jag att den affären ska finnas där och då!

Gå och kolla vetja!

Östra Mårtensgatan i Lund. Öppet mån-fre 10.00-18.00 och lördagar 10.00-15.00.

 www.bubbelobus.se

One Comment leave one →
  1. februari 11, 2009 2:17 e m

    Hej Martin!
    Vilka lovord… tack!
    Otroligt snäll och omtänksamt :o)
    Kram kram

Kommentera

