Skip to content

PÅ PARKERINGEN…

oktober 31, 2008

Gubbe: Nästa gång kör jag över dig!

Jag: Va?!

Gubbe: Nästa gång kör jag över dig!

Jag: Varför det?

Gubbe: För parkeringen!

Jag: Vad då, då?

Gubbe: Man väntar fan på sin tur!

Jag: Jo, men jag har väntat…

Gubbe: Du är ju dum i huvudet

middle_finger_flame_jpg_w300h300

Jag: Det är du med men du kan säkert köra vidare ändå…

 

Hur orkar människor bli sura?

2 kommentarer leave one →
  1. pokerspelare permalink
    november 8, 2008 4:33 e m

    lol. Gamla gubbar borde fan inte ha körkort.. Kör över gubben nästa gång så slipper vi han…

  2. Martin Hansson permalink*
    november 9, 2008 12:10 f m

    Den tanken slog mig faktiskt haha 🙂

Kommentera

